Bestellen met een bestaand account is omwille een technische storing niet mogelijk. Wilt u een product bestellen terwijl u al een account heeft? Bestel dan tijdelijk via een ander e-mailadres.
Wilt u meer weten, klik dan hier!

Wat zijn de meest gestelde vragen?


Productinformatie

Wat kunnen we u vertellen over onze producten?

Wij zijn een outlet-webwinkel waardoor we soms geen diepgaande kennis van een product hebben. De informatie die wij hebben vermelden wij op onze website.

Welke garantie heb ik op een product?

De garantiebepaling kan verschillen per product. De garantiebepaling staat vermeld bij het product.

Bij elk product heeft u bij ons 14 dagen bedenktijd. Indien het product niet bevalt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product terug te zenden.

Heeft u een product besteld met fabrieksgarantie? Dan dient u bij defecten tijdens de garantieperiode contact op te nemen met de fabrikant van het product. De garantieperiode is bepaald door de fabrikant van het product. Lukt het niet om contact op te nemen met de fabrikant van het product? Dan helpen wij u graag.

Heeft u een product besteld met demogarantie? Dan dient u bij defecten tijdens de garantieperiode contact op te nemen met ons. De garantieperiode is bepaald door ons en betreft 30 dagen.

Heeft u een product besteld met retourgarantie? Dan dient u bij defecten tijdens de garantieperiode contact op te nemen met ons. De garantieperiode is bepaald door ons en betreft 14 dagen, dit is gelijk aan het wettelijke herroepingsrecht.

Heeft u een product besteld met geen garantie? Dan kunt u bij defecten geen contact opnemen met ons danwel de fabrikant. Er geldt geen garantieperiode en u heeft afstand gedaan van het herroepingsrecht.


Bestelinformatie

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestelling nog niet verzonden
U kunt telefonisch uw bestelling annuleren, vergeet niet duidelijke afspraken te maken over eventuele terugbetaling van uw aankoopbedrag!

Bestelling verzonden
U kunt uw bestelling niet meer annuleren. Retourneer uw bestelling volgens de procedure "Retourneren". U bent zelf aansprakelijk voor de verzendkosten om het pakket te retourneren.

Wat is mijn bestelstatus?

Wij houden u ten alle tijden per e-mail op de hoogte van uw bestelling. Ook kunt u uw bestelstatus online bekijken.

Besteld met account:
1: Log in op uw account.
2: Selecteer onder het onderdeel “Bestelgeschiedenis” (volledig linksonder op de webpagina) de betreffende bestelling.
3: Hier vindt u de bestelinformatie!

Besteld zonder account:
Na het doen van uw bestelling zonder een account ontvangt u status-updates alleen per e-mail.

Waarom heb ik nog geen bestelbevestiging?

Een bestelbevestiging kan tot 30 minuten duren.

Na 30 minuten nog geen bevestiging ontvangen?:
• Controleer ten alle tijden uw “SPAM” / “Ongewenste mail” folder, wellicht is ons e-mail bericht hier beland.
• Controleer bij uw accountgegevens of uw e-mailadres juist is.
• Controleer bij uw account of er een nieuwe bestelling is aangemaakt.
• Controleer of het geld daadwerkelijk van uw bankrekening is afgeschreven.

Heeft u deze acties uitgevoerd en heeft u nog geen e-mailbericht kunnen vinden? Neem dan contact met ons op:
• Telefonisch: 0314-653544
• E-mail: info@outletgendringen.nl

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt het gemakkelijkst een bestelling plaatsen via onze site. Zet de producten die u wenst te bestellen in het winkelwagen door te klikken op ‘In winkelwagen’.

Winkelwagen bestellen:
1: Open de winkelwagen door rechtsboven op het icoontje te klikken.
2: Vul de basisgegevens in, kies de verzendmethode en klik op ‘Checkout’.
3: Log in met een bestaand account of voer uw gegevens in.

Wanneer komt mijn bestelling?

Heeft u op een werkdag voor 16.00 uur besteld? Dan mag u de volgende dag uw bestelling verwachten. Mocht dit niet zo zijn, probeer dan uw pakket te traceren op de site van PostNL.

Heeft u een dag later uw pakket nog niet ontvangen? Dan adviseren wij u contact op te nemen met PostNL. Hiermee heeft u direct contact met de transporteur, die u in vele gevallen direct antwoord kan geven op uw vraag!


Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Als u een product heeft gekocht dat u terug wilt sturen naar OutletGendringen.nl is dat geen enkel probleem, mits het product nog in wederverkoopbare conditie verkeert en dit binnen de eerste 14 dagen na ontvangstdatum is.

Hoe u een product retourneert leest u hier!

Na 14 dagen gaat uw eventuele garantie van start.

Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug?

Wanneer u het product heeft geretourneerd door middel van onze retourprocedure krijgt u zo spoedig mogelijk uw geld retour. In ieder geval binnen 10 dagen.

Heeft u de bestelling niet via onze retourprocedure geretourneerd? Dan is de kans groot dat de verwerking van uw retour langer duurt. Wij kunnen dan ook pas actie ondernemen wanneer u meldt dat u een product heeft geretourneerd.

Hoe u een product retourneert leest u hier!

Waarom heb ik nog geen bestelbevestiging?

Een bestelbevestiging kan tot 30 minuten duren.

Na 30 minuten nog geen bevestiging ontvangen?:
• Controleer ten alle tijden uw “SPAM” / “Ongewenste mail” folder, wellicht is ons e-mail bericht hier beland.
• Controleer bij uw accountgegevens of uw e-mailadres juist is.
• Controleer bij uw account of er een nieuwe bestelling is aangemaakt.
• Controleer of het geld daadwerkelijk van uw bankrekening is afgeschreven.

Heeft u deze acties uitgevoerd en heeft u nog geen e-mailbericht kunnen vinden? Neem dan contact met ons op:
• Telefonisch: 0314-653544
• E-mail: info@outletgendringen.nl


Account

Hoe kan ik me registreren?

Wilt u zich registreren binnen onze winkel? Dat kan! Via deze link kunt u zich registreren en u inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Voordelen van een account:
• Een duidelijk overzicht van uw ordergeschiedenis
• Online opslag van uw factuur
• Maken van een verlanglijst
• Bewaren van uw winkelmandje

Hoe kan ik mijn wachtwoord vinden?

Na het openen van het inlog scherm, vindt u onderaan de tekst “Wachtwoord vergeten?”.
Klik hierop en vul uw bij ons bekende e-mail adres in.

Vervolgens wordt er een e-mail bericht met een link verstuurd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen!


Bedrijfsinformatie

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Heeft u een klacht? Maakt u dan uw klacht als eerste bij ons kenbaar door te mailen naar info@outletgendringen.nl (mogelijk met leesbevestiging).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.